Säterdalen

Vi har hunnit varit iväg till Säterdalen
på lite trollvandring ute i skogen.
Och under vandringens gång så
var det lite små tävlingar för
barnen och Alexander lyckades
vinna en godisbit när han
sprutade ner en flaska med
hjälp av en vattenpistol!! =)

Ni skulle sett hans ögon och
hur lycklig han var över att
få den där lilla godis biten.

Den lyckan man såg hos han
just då, den kan jag leva
länge på ska ni veta.
Synd nog så hade jag inte
mobilen uppe och hann ta
några kort på just tävlingarna
eftersom jag själv fick hjälpa
han lite smått på vissa ställen.

Och han var inte alls rädd för
trollen som satt och smög
på oss ute i skogen och buskarna.
Han ville att jag skulle ta kort
på dom hela tiden och han
bara skrattade åt trollen när
dom stog där och fnissade =)

Likaså den där häxan som lurade
ut alla barnen i skogen, nej inte
rädd för henne heller så det
blev en kanon lyckad dag i
Säterdalen.



'






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0