kväll

Jag ska nog ta och lägga mig i tid för en gångs skull.
Så detta blir ett sista inlägg sedan blir det att kila
ner till sängen. Hoppas på ett par extra timmars
sömn i natt nu då, för idag har jag varit trötter
hela långa dagen och att ha känslan att man
skulle kunna somna sittandes vid bordet medans
barnen äter mat, ja då är det illa och jag skulle
absolut inte vilja somna just då, för då vet man inte
vad som händer eftersom Alexander kommer bara
på mer och mer bus för varje dag och han lär sin
lillabror massa hyss också.  =)

Om jag ska vara ärlig så vet jag inte vart felet sitter
just denna gång, men jag är trött hela tiden och jag
känner mig så förvirrad att jag inte längre känner igen
mig själv.Jag har dåligare minne än när jag var gravid.
Och ja listan kan göras lång.....

Men ja som sagt  jag hoppas verkligen att lite
sömn i natt kan hjälpa mig på traven att få en
kanon bra dag imorgon....

Men med min otur så vaknar väl Anton i natt
och vill ha mat osv.
Han somnade på tom mage ikväll, eftersom
hans underbara storebror Alexander var tvungen
att springa in till han medans han drack sin
kvälls välling.Och han röck i från han flaskan och
innan jag hann komma in dit så hade han sprutat
ner hela Antons ansikte med varm välling, ja det mesta
hamnade i ögonen, så Anton han grinade och skrek så han
var alldeles röd i ansiktet.

Varje gång han såg vällingen i flasken fick han
panik och började grina hysteriskt igen om och om
igen hela tiden. Så efter att ha gungat han i famnen
och försökt gett han mat i ca. 1 timme så somande
han utmattad i min famn =/
Så får se när den stackarn vaknar och om han då vågar
ta den där förbannade välling flaskan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0