Kort

Vi har varit ute på vift hela dagen
idag jag och barnen och det har
varit toppen fint väder och mitt
humör har varit bra!!

Fast tröttheten och näsblodet
har jag inte klarat mig undan
idag heller, men det är väl bara
att hoppas att det vill ge med
sig så snart som möjligt!

Så idag fick jag handla ifred
för barnen fick vara hemma
hos deras farmor och sova
middag medans tiden jag
handlade.Så skönt att kunna
handla i lugn tackt för att
inte glömma mer än hälften =)

Sedan tillbringades hela dagen
där hemma och Alexander
lekte med grannbarnet Emilia
som tidigare bott här på gården =)
Så det var lekparken som gällde
för oss ett bra tag.
Sedan blev det jordgubbar och
glass i stora lass =)

Innan vi for hemmåt så tog vi oss
en kort promenad till min vännina
Ann-Sofie och kollade på det
lilla nytillskottet Lovisa som
 redan hunnit blivit 2 månader!
Men  gud så söt man kan vara!
Man blir ju sugen på en till när
man ser dom där små BEBISARNA!


Alexander och Elvira gungade och
hoppade stuttsmatta ett tag sedan
var det dags för oss att åka hemmåt
för att natta två stycken trötta
barn =)

Kort kommer upp en annan dag för
nu ska jag och älsklingen gå ner
och spela lite kort innan vi ska
hoppa i säng för att ta morgondagen
med storm!

Ha de gött!!





Kommentarer
Postat av: Millah

jaha det var därför =) sidan verkar int vilja ladda klart så det visar bara till den 7 Juli haha =) därför jag int ser det.. får se om det vill funka, skicka länk aannars.. ska länka nu när jag kör en ny tävling

2010-07-14 @ 23:01:55
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0