Foto

Jag kom på mig själv idag när jag låg bredvid
Alexander i våran säng.
Då när jag kollade upp och såg fotoalbumet
som Anton fick i dop pressent och att det är
helt tomt, ja inga bilder är framkallade på
Anton,utan det är bara i datorn alla bilderna
är så nu har jag setat och tryckt ut några bilder
eller ja några och några är det väl inte.
Till och med vissa färger tog slut så dom
lär jag fylla på innan jag kan fortsätta att
printa ut massa fina foton på Anton  =)
Sedan ska de fylla hela fotoalbumet =)

Och sen efter det ja då är det dags att
börja printa ut foton på Alexander också
och fortsätta fylla hans fotoalbum också!
Så ja visst finns det saker att göra men
gud vad fint det kommer bli när det är
klart och dom har sina album dom kan kolla
i när dom vill och tänka tillbaka på deras
barndom och vi föräldrar får berätta de roliga
ögonblicken kring alla foton =)


Ja faast nu blev jag så trötter att
jag skulle kunna somna sittande.
Så jag lär dra mig ner mot sängen
nu och hoppas på att man kan sova
lite i denna hetta i natt nu då....

På åter seende!!!!!







Kommentarer
Postat av: yasmin

gud va söta ! :)

och du har en jätte fin blogg!:)

2010-07-15 @ 19:55:17
URL: http://yyasminlopeez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0