försvinna

Inget känns bra just nu och jag kan
inte sätta fingret på vad som är
boven i dramat denna gång.
Eller lite vet jag men jag kan inte
skriva allt för mycket här ute
eftersom att det är VERKLIGEN
för personligt och jag vet inte
alls alla som läser denna blogg.

Så ja jag får hålla  det för mig
själv men jag skulle ändå  vilja
veta vad som orsakar detta och
inte tållåter mig att må bra
ett längre tag!! Det som varit
så bra ett bar tag nu och sedan
bara vänder det och dum som
jag är så tror jag hela tiden att
det ska bli så bra  men ändå inte.

Livet är verkligen en berg och
dalbana men idag är jag nere
på havetsbotten och kämpar
för att ta mig upp.

Så jag har inte kammat håret
ännu och då har jag ändå
varit ut och lämnat Alexander
på dagiset. Men jag orkar fan
inte. Jag har inte ätit någon
frukost eller lunch, nej lusten
och orken finns inte där.

Jag känner mig som en sådan
där sjuklning som ligger på
dödsbäddeb just nu. Fan
för detta säger jag bara.

Skjut mig levande......
Orken finns inte längre......



Kommentarer
Postat av: mikaela

stå på dej,och gör det bästa utav situationen!

du är ju trots allt en tvåbarnsmamma och har all rätt till att känna som du gör.

Tycker du är en stark person!:)



jätte fina söner du har btw:)

2010-07-06 @ 15:43:10
URL: http://mikaeelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0