Födelsedagspressent

Här kommer min önskelista igen eftersom jag har
fått många mail om att ni inte såg bilderna och
att texten såg konstig ut för vissa.
Hoppas det går att läsa och se bilderna nu!!!

Ja nu kommer min önskelista tills min födelsedag =)



Först vill jag ha en cykel, denna cykel finns på biltema för ca. 2200kr
Min cykel är trasig och sedan gör den ont att cykla på, hade man en cykel
skulle man ju få mer motion iallafall!


Vill ju även ha en cykelvagn så jag kan ha barnen med mig!
Denna finns också på biltema för ca. 990kr


Vill ha detta halsband med Anton & Alexanders namn in graverat!!
Finns på JFR för ca. 200 kr


Sedan är det ju den där frågan jag vill ha ställd av
en viss person och en ring!! =)
Dessa ringar jag fastnat för  kostar mellan
4000kr - 8000kr!! =)


Ja och sen vill jag ha ett stort HUS och en stor NY bil!!!  =)




Så kom igen nu alla MILJONÄRER!!! Skänk dessa saker till mig
så blir jag världens lyckligaste!!! =)









Kommentarer
Postat av: DONKEN

men ringen ska du ju få av en annan person, alla miljonärer kan ju slänga sig i väggen vad gäller det. :P

och cykeln, se till att det är lås som sitter fas^t PÅ cykeln! jag köpte en ny cykel på biltema, för iungefär så många pengar, och den blev stulen. omgående.

hann ha den två gånger.

så vanligt köpt lås funkar iiiinte, se till att det sitter fast ett lås på den. och en barncykelvagn vill jag också ha, till dagis osv sen. var ju rätt billigt med tusen kr bara. :P pöss

2010-07-10 @ 14:37:41
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: jenny melin

jag har köpt cykelvagn/barnvagn på lifequalityproduts.se skit bra, iaf om man vill kunna göra om till barnvagn=).. tror adressen är den=)

2010-07-12 @ 09:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0