Flängt

Har varit ute hela hela dagen och jag känner nu att det
bränns en hel del så visst har man fått sol på sig =)
Har till och med klippt gräsmattan imorse och
sedan när vi var hemma hos barnens mormor idag
så började jag med gräsklippningen där med =)

Har kollat på när Alexander har stuttsat på
stuttsmattan hela hela dagen =)

Sedan nu på kvällen så åkte vi och badade i
havtrollet som det heter och barnen
Var helt tokiga och glada =)
Och jag dopade mig så långt jag kunde,
kan ju inte doppa mig så att tatueringen
kommer under vatten ännu men
det var skönt ändå =)

Nu har jag massa annat som lär göras så
kanske hinner sätta mig här senare
annars får ni vänta tills imorgon.

Ha en bra kväll!



Kommentarer
Postat av: lotta

hejsan visst va det skönt i havtrollet jag va där å bada idag jag å =)

2010-07-02 @ 23:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0