Bada

Tänkte visa er bilderna som blev tagna
under våran badtimme igår nere vid
sjön =)

Och det droppade in folk till stranden
hela tiden, vi som trodde förts att vi
skulle bli helt själva där nere =)

Barnen lekte och hade kul och
det uppskattades verkligen att
ha spade och hink med sig!

Både Alexander och Anton var helt
tokiga i spaden,krattan och hinken.
Så det var mer lek och plask vid
vattenkanten än ute i vattnet som
'det brukar vara =)

Det ser så mysigt ut att få
sitta så där och plska fritt
och bara vara =)








Har ni några minnen från att ni var små och var iväg
och badade?? Hur var det, något speciellt som ni
Gillade med det??





Kommentarer
Postat av: Malin

sv: jo,tack det är bara bra :)

2010-07-22 @ 20:29:28
URL: http://malinpantzar.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vilka härliga bilder. Jag kände igen mig direkt när jag läste "en vimsig mamma" Jo jag tackar. Var tar hjärnan vägen när man blir gravid och får barn?

2010-07-23 @ 11:09:12
URL: http://mammaemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0