2,5

Idag den 6 Juli 2010 blir min
lilla kille, eller lilla och lilla
är han väl inte men ja jag
vill att han ska vara min
lilla kille ett bra tag till =)

Men iallafall!! Alexander
blir 2,5 år idag!!
Vart fan tar tiden vägen?

Så i slutet av denna månad
ska vi på 2,5 årskontroll på
bvc och jag hoppas att vi
då kommer att väga och mäta
också för det var ett bra tag
sedan vi gjorde det med
Alexander och jag tror
nämligen att han har skjutit
iväg i längden för alla byxor
i storlek 92 är för korta nu.
Och 98 orna på gränsen så
ja det är med spänning jag
väntar på detta besök på
bvc =)

Lika så ska det blir intressant
att kolla om han har ut vecklat
sitt tal bättre, men det vet jag
ju redan att han har =)
Allt blev så mycket bättre och
lättare efter öronoperationen
och han försöker verkligen
säga efter allt man pratar om!

Men ja åter igen, vart tar tiden
vägen???
Min lilla kille var nyss bara
någon månad nu är han hela
2,5 år!!!






Kommentarer
Postat av: Ebbah

Såg ditt lilla meddelande i spotlighten på bloglovin. Jag tror jag dels fastnar för skrivandet och vad personen skriver om och dels för hur personen ser ut och har för stil... Men vi lever i en ytlig värld ^^



Väldigt fin blogg du har iallafall!

2010-07-06 @ 21:04:59
URL: http://ebbahs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0