Onsdag

Vill börja med att säga grattis till ditt nya drömmjobb ERICA!!!Hoppas allt går bra och att jobbet är som du trott de ska vara. Dom kommer då vara supernöjda med dig det vet jag.

Ja och kartongerna står fortfarande kvar där ute =) haha dom lär ju inte flytta sig till förådet utav sig själva så de där blir svårt att lösa, eller så måste jag ta mig i kragen.....oj de där lät drygt =) Har då hunnit diska,gett anton mat och lekt med alexander nu sedan marcus for till jobbet.

Marcus gjorde maten idag och det blev hemma gjorda klyftpotatisar,köttfärsbiffar med grönpepparsås och till och med alexander ville ha mat fast det inte ens var 2 timmar sedan han hade ätit !! =)Nu sitter han vid trappen och myser med lite minigodisar som jag hittade gömmda i ett skrin.Haha så där blir det när man köper godis till han och sedan gömmer för att han ej ska se det innan lördagen, då glömms det bort sen blir det gammal. Så nu fick han lite nu eftersom han varit så duktig och kissat på toan själv för ett litet tag sedan!! =)

Ska väl klä på barnen och ta en promenad bort till posten och posta massa brev som bara MÅSTE iväg. jag har verkligen dragit ut med alla dessa brev allt för länge nu. Så de är ett måste och då blir det ännu mer svårt att komma iväg för mig, men så är det ju alltid..... Tänkte då även gå en vända på kupolen med barnen för att kolla om man hittar nått kul, men jag vet inte om jag orkar. Så de kanske får bli en annan dag. jaja de visar sig hur det blir med det..

Nej sedan har jag ju dammsugningen av hela lägenheten och moppa golven kvar åxå...Så än på länge är jag inte klar med allt som borde vara klart. Jag tror att den där förbannade listan aldrig tar slut. så hur fan ska man se nått slut på detta?? det är verkligen inte bra att köra alla problem och sysslor framför en hela tiden för det/dom kommer i kapp en till slut ändå. det finns inte tillräckligt med omvägar att ta =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0