Mitt År

Året som gått ja vad har hännt och vad har jag gjort. Allt är så fruktans värt suddigt och jag är besviken att jag inte fått massa saker gjorda så skriver dom som är ganska possetiva iallafall. Kanske kommer jag på nått mer senare!

2009:
Alexander fyllde 1 år.
Vi plussade för tredje gången.
Massa roliga grillkvällar.
Bilresan ner till Paris.
Anton föddes.
Träffar ERICA mer!

Ja det är säkert fler saker men det är dessa som dyker upp just nu. och det lär ju vara dom som bettyt mäst åxå. Sen har mna ju självklart haft massa motgångar åxå. Men dom behöver vi inte skriva ner för då blir man bara deppig över det.

Så nu blickar JAG framåt och tar nya tag och hoppas på att detta år2010 blir ett  år  som ser bra ut. att man får  så mycket saker gjorda som möjligt, för jag har ju en ful ovana att skjuta allt framför mig hela tiden.





Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det är så skönt att vi träffas lite mer nu, både för att jag kommer ihåg vilken dörr ni bor i och för jag vill ta del i ditt och barnens liv haha :D

2010-01-05 @ 18:40:25
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0