Kväller

Ja vad ska jag säga??hur länge ska detta hålla på??Och vad är det som är felet?? Ja tänk om man kunde veta sånnt vad allt skulle vara så jäkla mycket lättare just nu i sånna fall.Man är ju så hjälplös. Jag vill ju kunna hjälpa dig lilla vän.....

Snart är det kväller för alexander, han är med här uppe och kollar på när marcus spelar hockey på ps3. Och jag skyndar  mig att skriva lite blogg. För sen ska jag fixa till mat och sedan blir det att kolla på jönssonligan med dynamit harry!!!haha ja dom kan man skratta åt =)

Nej jag har inte börjat rensa i garderoben än, det har dykt upp massa andra saker så det har inte blivit av ännu, så antingen så får jag börja i natt eller hoppas på att jag hinner börja med det imån. För imån är marcus ledig åxå, men de dyker säkert upp nått annat då istället så ja jag ska vara glad om barnen har kläder att använda om någon vecka =) haha nej då så långt lär det väl inte gå. eller ja man vet ju aldrig =)

Ska ju även skriva om mitt år 2009 och även om våran sista dag/kväll/natt på året som var. men de får åxå vänta lite för just nu så håller alexander på att riva övervåningen så jag lär dra mig här i från =)

höres senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0