Fredag

Träningen gick kanon och jag kommer ha träningsvärk imorgon så de heter duga till. För jag har redan börjat få träningsvärk i benen =) haha fan va otränad man är, men dock vad skönt det var att bli så där svettig och sedan ta den där underbart sköna duschen efteråt. Sen fick jag en sådan energi av den träningen så nu är det dammsugat och  moppat golv här hemma. så nu är allt klart och mycket finare än imorse!!!! Skönt att få det gjort åxå, marcus hjälpte till på ett hörn han med faktsit!! =)

Nu ska det bytas bajsblöja och sedan fixas iordning lite saker, sedan ska marcus ta en dusch och vi ska fixa iordning oss sedan ska vi åka till leksand och käka lite mat och sedan kolla på hockey. Leksand - mora!!!

Så vi väntar in att barnens farmor ska komma hit och passa dom ikväll.....

Det hade gått kanon bra på dagiset idag med så nu börjar han sitt vanliga schema på måndag och det känns enormt skönt kan jag säga...komma tillbaka till verkligheten lite =)

Nej nu lär vi sätta lite fart om det ska hinnas med allt som ska hinnas med innan vi far vidare!!

ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0