Blogg

Ja jag börjar verkligen märka att nu när man har 2 st barn och massa andra saker att sköta och fixa, ja då finns det inte lika mycket tid för att sitta här och skriva. Och jag har verkligen insett att jag inte har den där tiden att sitta ner och tänka ut riktigt hur och vad jag ska skriva. där för blir det mäst bara vad vi gör och ska göra under dagarna. Ska försöka hålla i att blogg iallafall en gång per dag. Men ja de lär väl visa sig hur det går framöver.

I natta vaknade jag och jag blir knäpp på  mig själv. jag vet inte om jag drömmt eller om jag hade  känslan på riktigt när jag var vaken. Men det var att skaffa en till nummer 3 ganska så snart =) haha
ja jag vet inte själv, har ju sagt att jag vill då ha några år melan dom, men samtidigt så går ju tiden så fort och om man fixar allt barnafödande nu så har mna ju sitt gjort =) haha  nej då. Men alltså jag vet fortfarande inte om jag drömmt eller om jag var vaken och verkligen ville ha barn nummer 3!

Nu ska jag gå ner och kolla om de finns nått att äta, sedan vid 2- tiden ska jag hämta hem alexander från dagiset. Ja marcus åker väl som vanligt till jobbet om en stund åxå och kommer inte hem förens ikväll. Så blir ensam som vanligt.

Nej nu ska jag fortsätta här hemma annars kommer det inte hinas med nått alls och det är inte bra kan jag lova. Så får se om jag får tiden att räcka till att sätta mig här igen idag. annars dyker jag upp när jag gör det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0