Baka

Erica kom hit och stax efter det så kom svärmor in med alexanders pressent. Och fick då veta att barnenshus skulle stänga kl. 15.oo  så fick en aning panik och slängde på barnen kläderna och sedan for vi dit och köpte alexanders pressent. Men ser då att dom skulle ju haft öppet imån åxå...fan hade ju kunnat tagit det då istället... Körde förbi vid rätt pris och handlade lite tillbakningen åxå..så nu har jag gjort en plåt kärleksmums och en sats med nergerbollar. Ser nu till min fasa att jag har för lite av massa saker så de blir att ta sig till affären imån bitti ändå..haha  men tack för hjälpen med barnen och handladet idag erica. det behövdes verkligen!!!

När jag skulle börja med kärleksmumsen i ugnen så ser jag att lamp jävuln har gått sönder igen..så nu är det kolsvart där igen =( fan fan fan  inte nu!!!!!

När jag rullat negerbollarna och ska ha på dom pärlsocker så  är det typ slut så nu är det jätte lite sånnt på dom =)  haha ja de är verkligen min dag idag eller inte...

slängde i resten av pyttepannan vi hade och stekte på den men ja det räckte ju självklart bara till alexander och erik..hummm ja så jag har ätit en negerboll på hela dagen och börjar känna nu att jag är faktist hungrig, men här hinns det inte göras mer mat nu för nu är alexander grinig, tror han börjar bli trött. anton vaknade nyss och nu är han så där mammig och jag får inte släppa i från mig han..och erik springer väl runt och jävlas som vanligt,,,,,japp välkommna till mitt liv!!! jag kan ju säga att det känns att man lever just nu....och då har jag mer än hälften kvar att fixa tills imån..ajaj aj detta kommer sluta illa....

jaja ska väl fortsätta med mina sysslor i detta dårhus nu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0