bada

Idag har jag fått en liten del gjort i alla fall.

Jag har diskat 3 gånger.
badat alexander.
duschat själv.
Tvättat 2 st tvättmaskiner fulle med tvätt.
vikt kläder och hängt in i garderoben.
Bäddat ur sängen.
Gett alexander både mellanmål och mat =)
gett anton mat =)
Nattat alexander.

Nu har jag bara en tvätt till att tvätta sedan hänga upp den på tork.
Ge Anton mat en gång till innan han ska sova.
Bada Anton i baljan.
Bädda rent med nya sängkläder.

sen skulle de ju vara gott med mat för tyvärr har jag bara hunnit  pillat i mig lite pytt i panna nör klockan var runt 1 tiden idag. Ja det går utav bara fasiken hela dagarna så man hinner knappt tänka vad man gör. Och tyvärr så räcker ju inte tiden till som jag jämt klagar på. Tänk om ett dygn kunde vara 48 timmar istället??då kanske man hann med det man skulle under 1 dag. Jaja nog skrivet just nu iallafall för nu ska det tappas upp vatten i baljan och sättas igång en till tvättmaskin medans anton ska få ett litet massagebad av mor sin =)

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0