AWARD

Jag fick en Award av Erica !

Alltså den som får denna award ska:

1. Kopiera awarden på sin blogg.
2. Länka till personen som gett dig awarden.
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till.
5. Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en Award att hämta!


Intressanta fakta om sig själv:
1. Jag har 2 st underbara söner.
2. Jag vill gifta mig och bo i stort hus.
3. Jag vill ha 3-4 st barn.
4. Jag har ägt 2st hästar  och tävlat.
5. Jag är livrädd för småkryp.
6. Jag svimmar när jag ser eller ska ta sprutor.
7.
Jag har en underbar vän som finns där.

Jag vill ge denna award till Jannike , Marcus , Alexander , Becka , Petra , Cattis , Sofie .  Detta är dessa bloggar jag är in och kollar flera flera gånger om dagen!!Absolut läsvärda!!!

Hoppas alla ni vill svara på denna award så jag får lite läsning framöver =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi vad roligt :D hoppas allt är bra med er ! var länge sen vi träffades nu, och nu har jag verkligen svårt att hitta luckor :( så jävla mycket i skolan nu, hoppas det lugnar ner sig snart så jag får lite privatliv igen...

2010-01-28 @ 14:10:51
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0