Att göra

Det som åter står att göra är:

Baka tårtor
Rensa kläder
Städa hela lägenheten
Ta bort julsakerna
Fixa dopinbjudningarna
Tvätta

Ja listan kan göras lång men detta är väl det som nästan måstes hinnas med imorgon innan klockan 13.00

Tårtorna ska jag då försöka fixa imorgon bitti för om jag skulle försöka mig på det nu så slutar det med att det inte blir någon tårta för alla imån =) haha ja jag är en aning trött och jag har ju aldrig huvudet med mig.


Vet inte just nu känner jag mig både glad och ledsen. Varför ska jag ha så svårt för att bestämma mig??Varför ska det vara så svårt att säga Ja Eller Nej?? varför är det så svårt att säga nej till någon?? varför har jag dåligt samvete?? fan vill inte känna så här...hur ska jag göra?? Känner mig väldigt trängd och pressad just nu!

Nej nu ska jag dra vidare, god natt allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0