6/1-2010

Grattis min älskade Alexander på din 2 årsdag!! dagen har gått fruktansvärt fort och stressigt var det i början åxå kan jag lova.Som vanligt så ska ju det mästa alltid skita sig för min del och även idag så blev det helt fel med tårtorna och trodde först att de skulle bli en bjudning utan tårtor =)
men en snabb vända till affären och svärmor kom som hjälp ja då fixade det sig..haha  ja tänk vad fel allt kan bli när man inte skriver allt så nogrant =)  men jaja alla blev då nöjda och glada över tårtan verkade det som..Dom vågade väl inte säga annat =)

alexander har fått massa leksaker men de 3 som han håller på med mäst nu är hans pippitält,trehjuling och traktorn. Man får akta sig här hemma nu för han åker runt och säger tut tut helaa tiden =) haha

När marcus farmor kom hit på fika så var alexander snabb ut till hennes väska och metade upp hennes plånbok och virkade upp en 20.a haha vilken tjuv vi har.... men han la ju faktist tillbaka det igen!!

Nej nu har alexander somnat för kvällen och anton somnade till men vaknade nu så han får vara vaken ett atg till sedan får han mat sedan sova för kvällen hoppas jag...

själv är man så hungrig att jag skulle nog kunna äta för en hel armé =)

Vi ska försöka oss på bankadkyckling med ost i. sedan penslas med sweet chili sås och lindas med bacon...  med pommes och beasås!!! ååå ge mig mat nu!!

Nej ska ta och hjälpa till nu eller nej de ska jag inte eftersom jag har stått vid disken i flera timmar så då får ju marcus ta maten =) fast så komme det inte bli de kommer sluta med att jag gör mat åxå...


Kommentarer
Postat av: jannike

Grattis i efterskott! hann knappt sitta vid datan igår, men tänkte på er. Hoppas ni hade en bra dag! Kram

2010-01-07 @ 18:40:22
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0