4/1-2010

Nu ska jag försöka klä på alexander för andra gången idag, han tycker det är skit kul att dra av sig kläderna hela tiden nu.....Så han trivs att vara nakenfis han =) men nu när det är så kallt så blir ju hans lilla kropp så kall och blå......bbbrrr tänk om han kunde förstå mig åxå !!

Sedan ska det packas lite saker och sedan ska barnen till sin morfar medans jag ska till mvc på efterkontroll. Hoppas det ¨går fort och bra men varför skulle det inte göra det??

Känner att det inte var bästa läget att sätta sig och skriva nu för en ligger på golvet och låter som en moped och en annan försöker klättre upp på bordet hela tiden så detta kommer ju ta all evighet att skriva allt jag tänkte skriva om, så jag får väl skjuta upp det ytterliga en gång och hoppas på att det kommer mer tid senare idag för jag ska skriva allt jag lovat att skriva om...bättre sent än aldrig =)

Ja jag ska väl ta och jaga en busfrö här hemma nu då så man kanske kan komma iväg i tid för en gångs skull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0