28/1-2010

Idag blir anton 3 månader!!tiden springer iväg..

ska klä på mig lite ytterkläder nu sedan kila iväg till bvc med anton för idag blir det 3 månaders sprutorna. Och lite vägning och mätning. får se om han vuxit nått denna gång. alltid lika kul och spännande att se. Man kännser sig som ett barn på julaftonen där =)

Ska väl ta upp allt med Antons huvud igen får se vad hon tycker, eftersom att läkaren sist inte verkade ta det på allvar. Och det ska väl inte vara så att huvudet ska vara så platt att kindbenet ska flyttas fram och sticka ut?? nej jag tror fan inte det =(

får väl försöka ta mig tid att skriva sen när jag hinner, men nu är det lite brottom så lär nog sätta lite fart om jag ska hinna dit. Dom plogar ju inte här, men de kan jag ta upp senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0