25/1-2010

Alexander är lämnd på dagiset och jag har varit iväg på samtal i ca. 1 timme, de gick bättre än vad jag trodde så de blir det tummen upp för. Det kan väl bara bli bättre nu tycker jag så de går sakta men säkert framåt för varje dag och jag hoppas att alla de där jävla bakslagen håller sig borta från mig ett bra tag nu.
Marcus jobbar eftermiddag idag så han far väl vid 2 tiden precis när jag ska hämta hem skitungen från dagiset =) Just nu har jag en tvättmaskin i gång också, tänkte försöka få lite undan stökat men jag har fårt lärt mig idag att inte stressa så mycket..ahha lätt att inte göra det med 2 st små barn plus massa andra hushållssysslor som ska göras.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, de blev liksom helt tomt här uppe i mitt lilla huvud efter det långa samtalet. så ja jag får väl se om nått kul eller tråkigt dyker upp senare och om man hinner sitta här då och skriva av sig lite.För nu ska jag vara lite social med anton och marcus hade jag tänkt.

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0