21/1-2010

Duktig Linda, ja jag får väl ta och berömma mig själv lite då, eftersom jag fixade ut alla jäklans katonger igår och  kasstade alla sopor och tomma kartonger, så nu är det fint där ute iallafall. Nu återstår fortfarande dammsugning och moppa golven kvar sen är det väl klart kan man hoppas....
skulle varit iväg och postat brev igår men de sket sig så de får bli idag istället. Skulle väl varit iväg och handlat åxå så de sket sig det med. Men jaja än så är det flera timmar kvar på detta dygn. Så idag ska jag försöka hinna med att göra nått av dessa saker som MÅSTE göras. =)  haha jag är som en liten unge som man får tjata på flera veckor innan de händer nått!!

Och allt drogs ju ut på tiden idag för min farmor/barnens gammel farmor kom hit på besök idag och hon tjattrade på som bara den. Fikade lite och fortsatte prata =)  sen drog hon vidare för hon skulle handla och barnen skulle sova. Så nu sitter jag här med två st barn som sover middag, ja anton lär väl vakna när som helst skulle jag tro. Ska väl börja med maten om en liten stund åxå så den blir klar idag =) för nu kurrar magen för fullt på mig =)

Nu kom posten åxå så ska väl ut och kolla om man fått nått kul, men de tror jag väl inte!!vi får bara räkningar hela tiden =(

Igår kom vagnen som vi vann,och självklart så var den isär plockadd i en kartong så de tog mig 2,5 timmar att sätta ihop den och alexander stog och stampade ivrigt bredvid hela tiden, sedan satt han i vagnen och vägrade gå ur den. och lika idag så har han suttit där i. Han verkligen Älskar denna vagn. Tog lite kort gjorde jag åxå men de får jag sätta in senare för orkar inte leta på sladden och krångla just nu =) haha fan vad lat jag är alltså!!

I morse så var alexander till tandläkaren och det gick kanon bra, så han fick en tandborste och ett reflex att kunna ha på vagnen eller overallen =)  han var så nyfiken och glad hela tiden där så de gick bättre än vad jag hade trott =) nästa besök blir vid 3 års åldern sa hon,om inget annat skulle hända emellan så han måste söka tandvård då vill säga.

Nej ska man kanske sätta lite fart på fläsket här hemma och göra någon nytta eller ska man bara sitta och slappa och ta de lungt medasn man kan?? haha ja de är frågan det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0