17/1-2010

Idag blev det en tripp på kupolen. tyvärr så glömmde jag barnens pressent kort hemma så de blir at gå dit en annan dag igen och kolla om vi hittar nått. Ska ju ändå dit för att höra om en ståbröda till vagnen eftersom alexander börjar bli så stor att han inte vill åka så mycket vagn längre =)

Sedan har vi varit på 70 års middag idag eftersom min farfar blir 70 år imån så grattis till han då..

Nu ska jag sätta mig framför tvn igen för nu fortsätter filmen som vi kollar på: Johan Falk- Vapen bröder


Kommentarer
Postat av: jannike

Vi har samma problem här. Jag har ofta lillan i selen och Anton gående. Funkar väldigt bra!

2010-01-18 @ 18:28:51
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0