spruta

Ja anton fick sina sprutor idag och han var lite ledsen och var öm i kroppen nu mot kvällningen så de fick bli lite alvedon så att han kan få ro och somna lite. Båda barnen däckade runt  20 tiden och jag har tinat kyckling för nu kurrar min mage lite smått. Så älsklingen kommer väl hem om en liten stund och då blir det att börja med maten!!!=) om jag inte tar och börjar nu vill säga......

Dagen har flytit på och allt är på topp!!Blev tyvärr ingen träning idag för marcus hann ej, malin kunde inte sedan när jag tänkte gymma själv, ja då var svärmor dålig... hoppas bara att hon blir bättre för nu tycker jag verkligen synd om henne som får dras med alla dessa problem. Hur mycket orkar hon??jag skulle fan dött förlånge sedan...en stark kvinna det där =)

Nej nu blir det jag som tjuvstartar lite med maten för jag blev huxflux vrål hungrig!!! =)

Kanske hinner jag dyka in en snabbis innan jag dunkar huvudet mot kudden i kväll, den som lever får veta!!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0