7 Februari 2010

Det har varit en slapp dag idag kan jag lova. alexander är fortfarande sjuk så vi har varit inne hela dagen och bara myst... har även plockat fram hoppgungan och anton gillade den verkligen. bildbevis finns, så de kommer kort på en överlycklig anton hoppandes i sin gunga =) men det är när lusten,orken och tiden finnes!!! Det hela idag är att nu har dagen avslutats med en falkfilm och lite chips. så snart blir det sängen för de står väl inte på förens alexander kommer tassandes på sina små fötter och vill mysa och sova mellan oss.

Har väl inte så mycket mer att skriva just nu, för det känns verkligen tomt där uppe i bollen =) vet inte ens vad som är tankar,fantasi eller verklighet just nu... Det är liksom så mycket jag vill här i livet men jag är en riktig fegis så jag blir nog kvar här och stammpar på samma ställe ett tag till..


god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0