4 Februari 2010

Det bara snöar,snöar och snöar. Känns som att vi
snart blir insöade hela bunten.
Hur länge kan det hålla på att snöa på det här viset?
Kommer det aldrig sluta, om det fortsätter så här
så kommer vi garanterat att ha massa snö in i juni
månad också, och det vill mna ju inte.
Jag som trodde att vintern var över att vi
skulle börja gå mot varmare tider!

Har lämnat Alexander på dagiset och sedan
har jag pulsat hem eftersom dom är
så sega på att ploga här i borlänge.
Sedan fick jag ta och skotta våran infart
för där var det massvis med snö och jag
hade då fullaskorna med snö så det
var skönt när alla den snön var borta.
Sedan fick jag gå iväg och skotta vid våran
garageport för den får man inte upp, så jag
hoppas det blev bättre nu så jag får ut
bilen utan att krångla när jag ska iväg.

Idag tar jag dagen som den kommer så får
jag se vad som hinns med och inte  hinns med.
För Marcus känner sig lite bättre idag så han
sticker till jobbet,så då spack mina planer om att
få lite hjälp av han idag =)
Men vid 12 tiden ska jag då träffa en vaktmästare
uppe i Amsberg, för att att få en nyckel till
försammlingshemmet.
Känns skönt att få det yr världen iallafall, då är det
ju bara all fika och bakning som är kvar.
Ja just ja handlingen åxå för man kan ju inte
baka och fixa fika utan alla tillbehör!!
Får se om jag handlar idag eller imorgon.

sedan ärt det väl massvis med saker som skulle
behövas göras och fixas här hemma i hemmet
åxå, men just nu så får man skjuta det åt sida så länge.
Men jag hoppas på att hinna med lite små göra
här hemma under dagen åxå!!

Nu ska jag gå och kolla vem som skickade sms
till mig och sedan ska jag försöka komma in på'min internetbank
för att kolla hur mycket pengar vi kan röra oss med.

Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0