14 Februari 2010

Ja det blev en tidig kväll igår för både jag och Marcus var trötta =) Och inte blev det något mys heller men det visste jag redan. Fast man bor under samma tak så kan jag känna att vi är så långt i från varann så man ej kan känna av varann..haha  ja en helt sjuk känsla som dyker upp ibland. Jag får ofta knäppa tankar och känslor =) vet inte vad det är med mig ibland...


Nu ligger båda barnen och sover middag, men dom lär nog vakna snart så det gäller att skriva klart här fort som tusan att får man väl inte det gjort idag heller =)  hehe jag har ju en ful ovana att bara sjukta allt åt sidan och inget blir då gjort i stället. Men ja sådan är jag och jag ska försöka bli bättre.

Just nu känns det som att det är nått som saknas mig, men vad är det?? Jag känner mig inte hel, men vad är det som fattas?? ja ärligt så vet jag inte det. Och jag hatar att jag känner så, tänk om jag bara fick veta vad det är som känns så fel. Vad det skulle underlätta att  kunna försöka fixa till det.

Idag är det alla hjärtans dag och ja för min del så kan vi fasiken skippa den dagen. Förr betydde den enormt mycket för mig, men nu ja den får mig nästan att må dåligt. Eller ja den får fan mig att må dåligt. Så nej ge mig kväll nu så jag kan gå och lägga mig och att en ny dag kan börja.

Har så mycket jag vill göra och borde göra men nu har jag ingen ork till det mesta och därför så får alla runt om  mig lida just nu. jag är rent utav en fördjävlig häxa mot alla just nu. Vaför håller jag på så då?? för att innerst inne är jag stressad för inget alls och det gnater på en att ha ett sånnt tryck på mig hela tiden. Har jag satt upp för stora krav eller är det bara jag som är mesig??  ja jag tvivlar på mig själv.det har jag börjat gjort mer och mer nu på sistone.

Nej nu orkar jag inte skriva mer...ahha ja där kom det där med att inte orka igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0