Tripp

I Onsdags så bestämde vi oss för att ta en tripp till min moster Petra och hennes son Lucas/ min kusin lucas =)
Alexander är ju född i Januari 2008 och Lucas i Mars 2008  så dom är jämn gammla och är lek kompisar!

Så Anton  och jag gick lite tidigare och hämtade Alexander på dagiset och sedan tog vi bilen till Smedjebacken
där dom bor nu för tiden =)

Dom hade ingen aning om att vi kom och jag kan lova er att petras min när hon såg oss där, den var rolig
att se.Man skulle ha knäppt kort på den =)

Barnen lekte och stimmade och Anton försökte hänga med i tackten han med.
Fast aldra bäst trivdes han på golvet med lite skedar i munnen =)

Det blev en liten biltur in till stan eller BYN som Petra säger =)
och där blev det lek i en stor lekpark, men en kana som var rund och otroligt
rolig att åka enligt Alexander. Han brukar vara rädd för att åka själv och man
måste alltid åka med han eller minst hålla han i handen, men efter ett åk så
var han fast, det sprngs upp och ned hela tiden får han skulle bara åka och
åka hela tiden och helt SJÄLV!!!

Sedan efter det så blev det ett besök på Pizzerian och vi beställde hem pizza
som vi sedan avnjöt  hemma hos Petra. Så nu kan Alexander säga PIZZA TAJM
också =)

På vägen hem sedan så stannade vi till vid Marcus jobb i Ludvika och handlade lite,
innan vi fortsatte resan hemmåt.

Och dagen gick kanon bra och barnen höll sig vakna hela vägen både dit och hem!!

Fick några kort tagna  också:


Lekparken med den roliga KANAN =)


Lucas och Anton! Lucas vill ju också ha ett litet syskon som han kan
terrorisera!! =)




Rösta gärna på mig som ÅRETS UNGMAMMA BLOGGARE!!





Kommentarer
Postat av: charoline

vad kul ni verkar haft. ^^,



hmm. satt igång framåt nio på kvällen, åkte in till BB klockan 03 ungefär och han föddes klockan halv tolv på dagen. så det tog ju inte så farligt med tid. Hade mamma och sambo med mig. Tog epidural, och lustgas. Badade mycket i BB badkaret. Men kände mig så undergiven och barnmorskorna var skumma och läkaren hel dum. skämtade om att han inte hade sina glasögon med sig när han satte i epiduralsprutan å allt!



Hur har dina varit?

2010-08-14 @ 10:47:47
URL: http://charolicious.blogg.se/
Postat av: josefine♥

Gillar andra bloggare donken och deras mat?

Läs och ge dina åsikter om mina åsikter.

2010-08-14 @ 18:49:02
URL: http://tthisisourlife.blogg.se/
Postat av: Tova

hihi vilka sötnosar :) och din yngste är ju bara någon månad äldre än min grabb, skoj :)

Kram

2010-08-15 @ 23:55:02
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0