Torsdag

Ja då har jag klurat ut vad jag ska köra för tävling,
det blir en liten tävling denna gång fast med en
stor vinst för att vara så liten tävling =)

Så nu ska jag klura ut lite saker runt om
kring själva tävlingen och sedan kommer
den läggas ut här !!! Så håll ögorna öppna,
inom de närmaste timmen kommer den!!

Dagen idag hade kunnat vara bättre än den
blev, först dålig sömn och en Alexander som
drömmde mardrömmar hela natten, så han
ropade NEj NEJ och var ledsen i natt, ja han
hade till och med gått upp och satt sig i sitt
tält, där satt han och gömmde sig =/

Lika så hade han vaknat efter 20 minuter på
dagsiet också och panikgrinat och skrikit NEJ NEJ!
Sedan vägrade han sova eller ligga i vagnen.
Så har haft en irreterat grinig och trött Alexander
idag, och på vårat besök his deras morföräldrar
idag,  fick deras mormor en chock hur dom båda
små liven kunde hålla på.
Det är vardag för mig, så här är det varje dag sa jag.
Hon utbrast att jag är TVUNGEN att ta en paus eller
få lite semester, annars kommer jag gå in i väggen
och då lär MArcus ta hand om 3 stycken istället
för bara två =/
Men nja jag vet inte riktigt, jag har ju blitt van nu =)

Jaja idag på väg till affären, jo får jag inte punka på vagnen
också =( Och att skjuta en syskonvagn med två stycken
barn i, ja det är inte lätt, iallafall inte när det är punka
på framdäcket =(
Så fick köpa nya slang och fixa det idag också....

Men ja annars har de väl flytit på som det brukar göra!

Hur har eran dag varit??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0