Stå

RÖSTA PÅ MIG ÄR DU SNÄLL!!!
NUMMER 5 DET ÄR JAG!


Anton ska ju klättra och stå mot allt =)
Fast nu har han börjat trott att han kan släppa också
och det slutar med att han ligger rak lång på golvet
 och gråter efter att han alltid har ramlat =/
Så funderar verkligen  på att sätta på han någon
hjälm av något slag, typ av tyg eller nått,
finns det??

Han klättrar på Alexander också och då sitter han
och skriker att han biter han, men tyvärr Anton har
ju inga tänder, det är bara hans små nypor som känns =)


Visst är det kul att se utveckling efter utveckling men
som alla småbarns föräldrar så väntar man alltid på det första
kryp steget och sedan blir det det första steg osv osv...

Men sen då, ja då ångrar man sig istället....Då jag nu har
kommit på hur fan  mycket  jaf kommer få springa när jag
kommer ha två stycken som springer åt varsitt håll och bara
busar =) Kanske man inte behöver gå på gym och träna =)







Kommentarer
Postat av: leyla ♥

sv: haha det är bara på skoj alltså:)

tack så mycket! din med:)

jo, allt är väll som vanligt! sj?

2010-08-28 @ 12:51:41
URL: http://leylie.blogg.se/
Postat av: DONKEN

ja precis, men då får man bara helt enkelt vara inokmhus för det mesta så man kan ha koll, haha... nä jag vet inte. du får berätta sen hur man ska göra när de springer iväg åt olika håll.:P

nu har jag röstat igen :P

2010-08-28 @ 14:51:32
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

hihi så sött! :D

2010-08-29 @ 22:34:33
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0