Skriva

Tänkte skriva våran helg i ett helt inlägg och då kan det bli väldigt långt eller så får jag skita i massa
detaljer och hoppas på att det blir lagomt långt att läsa =)
Det kommer absolut finnas med en och annan bild från den skruvade kvällen på Lördagen =)

Jag vet ju varför två utav grabbarna har ångest iallafall =)

Så nu ska jag svara på era underbara kommentarer sedan ska jag sätta mig  ner och skriva
så att fingrarna glöder för ett tag fram över. Så får jag hoppas på att jag är klar innan vi
måste gå och hämta Alexander på dagiset. Ja helst skulle jag nog vilja ha något i magen
också för den kurrar och låter för fullt redan nu.

Men jag har inte haft någon bra natt och morgon så därför har jag inte hunnit och kunnat
äta ännu. Hoppas på att det vänder snart för annars vet jag inte vad jag gör.
Jag som såg fram emot ett pass på gymmet idag, att få svettas bort lite av ångesten sedan
helgen. Men nej den vill hänga med några dagar till verkar det som.

Ja nu sätter jag fart så får vi se hur långt jag kommer!



Kommentarer
Postat av: bitte

kan inte se om du röstat men du kan rösta på varje sko vart 24e timma.

Postat av: Karin

Låter som ni hade en jätte bra helg. Längtar efter att få läsa om din helg. Kul att ni kunde unna er en barnfri kväll.. =)

2010-08-03 @ 12:11:15
URL: http://fjarilkarin.blogg.se/
Postat av: FowZie♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

sv; ojdå , jo men då förstår jag att ni ville ha en stund för er själv :)

idag vet jag inte riktigt vad dagen har att bjuda på :D

2010-08-03 @ 12:20:34
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: FowZie♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

sv; dom är verkligen jättesööta! :)

2010-08-03 @ 12:53:54
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0