Måndag

Det är Måndag,det betyder att det är en ny vecka,en ny dag med en massa nya utmaningar.
Man börjar liksom om från runta ett igen, så är det varje vecka =)

Vet inte men jag tycker måndagar har börjat bli en bra dag för då känner man
att man har hela veckan på sig att fixa med saker och ting. Annars står man
där på en fredag och man har ALLT kvar att göra =/

Det är den sista måndagen i Augusti månad på detta år och ja Hösten är
här nu kan jag medela om ni inte sett eller kännt av det själva!

Lite mysigt är det väl med hösten också,nu när man ser löven bli gula,röda och bruna.
Dom blir imånga olika fina färger och dom får backen att se lite smått färgglad ut i mellan åt.
Man känner i luften att det blåser kallt, det är inte alls den där värmen som förut.

Så nu är det dags att plocka fram filtar och ljus så man klarar sig igenom denna höst också =)
Det mysigaste är väl att krypa ner under en varm filt med massa tändljus och bara vara!!!

Ja men åter till dagen nu då...
Jag har mycket att göra och jag vet inte vart jag ska börja, det är mycket hela denna vecka
kan jag lova.
Fixade iallafall iväg beställningarna till oriflame igår kväll så det är gjort.....
Men nu är det ju nästa moment att hitta en lokal och lite folk som vill gå på en visning
om Må bra produkterna WELLNESS!!! Så ja det står väl på tur det =)
Och sedan ska jag kolla lite runt ett visst datum för jag har fått erbjudande/ möjligheten att
få åka till stockholm på en utbildning inom Oriflame...Självklart vill jag det men att åka själv
lockar inte så mycket så ska försöka ragga med mig någon =) Vem??

Städning står också högt upp på listan men de blir nog imorgon likaså att frosta av frysen!
Ush visst finns det att göra =(

I morgon är det även gårdsmöte här och det är med tunabyggen som vi hyr av och det vill jag inte missa
för jag ska fan sätta dom mot väggen denna gång. är så trött på att bara ta en massa skit hela tiden =(
Måste dock leta barn vakt för Marcus jobbar som vanligt kväll och är inte alls hemma till 18.00 så japp barnvakts letande på hög nivå!!

Och på onsdag  är det KICKOFF för Oriflame, ser verkligen fram emot det =) Ska bli spännande att höra vad som kommer komma i de närmaste månaderna!! =)

Nu ringde Marcus och han är klar hos frisören =) Ja just ja, jag borde också klippa mig men nej jag ska nog ha en ris hög till hår ett bra tag till =/ 

JAja han kommer iallafall hem med Subway snart så man får lite energi att sätta lite fart på denna dag =)

så jag åter kommer senare när det finns tid till det!!
Hur ser eran vecka ut??


Sedan så TIPSAR jag åter igen  till er läsare!!

RÖSTA på mig som årets ungmamma bloggare!! Nummer 5!!Det är jag =)

Lika så att bli en Buzzador!! Det är bara du som tjänar på det!!

Och att ha många trevliga läsare är toppen!! Då ska du gå med HÄR!!



Kommentarer
Postat av: NewMusicTips

Så utrolig koselig blogg du hadde, bare stå på videre!

Ville bare si det på en så fin mandag som dette:)

-----



Er du intressert i musikk? Både gammelt og nytt? eller trenger bare ett musikk tips? kom innim bloggen min om du vil og legg meg gjerne til som VENN:)

2010-08-30 @ 10:42:30
URL: http://Newmusictips.blogg.no
Postat av: DONKEN

du har ju full rulle det hör ju jag. nu har jag röstat på dig igen med. :p



kul med OF, är du ny säljare eller har du hållt på emd det länge? var är det du bor nånstans? pöss

2010-08-30 @ 11:01:53
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee <3

Men gud vad roligt att du tyckte de :) Tack så mycket! Desamma :) Kram

2010-08-30 @ 12:48:08
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Fröken M

jag gillar faktiskt både måndagar och hösten ! Här har vi saker inplanerade hela veckan, mycke fika, promenader och träffar med andra mammor och bebisar. Just nu älskar jag vardagen :)

2010-08-30 @ 13:02:37
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar:

Tack så mkt ^^,

Ja det kommer man att göra :/ men man har ju fullt med minnen från alla graviditer så man får väl titta bakåt och tänka lite tillbaka då :P haha



Kramis!

2010-08-30 @ 13:16:19
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Mamma till Melwin

Tack så mycket, vad snällt sagt :)

Idag händer det nog inte så mycket, vi ska bara ta det lugnt.Hoppas på att Melwin blir frisk snart.

Får se om vi tar en tur bort till affären.

Händer själv då?

2010-08-30 @ 13:23:01
URL: http://hannafors.blogg.se/
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar:

ja det håller jag med dig om :) jag är en sån där att jag samlar bilder på magen efter allt :P haha...har säkert 1000 tals bilder på mina magar xD haha..



Kramis!

2010-08-30 @ 13:29:29
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Mersiha

Tack så mycket för gratulationerna!



Kram

2010-08-30 @ 13:32:38
URL: http://ladyhypnotic.blogg.se/
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar:

Tack så mkt ^^,



Vart i dalarna bor ni ?

2010-08-30 @ 13:40:36
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0