Lördag = Lek

Igår så tog vi barnen och Erik med oss till lekparken som Alexander gillar så mycket!
Där fick dom gunga och åka kana och leka för fullt =)

Det blev även lite gung i den stora gungan, ja till och med jag och Anton gungade
ett tag =)

Det uppskattades av alla och det var skönt att få lite frisk luft också =)

Efter ett tag så tog vi vagnen och trippade vidare till kupolen (köpcentrum)
för att köpa lite kläder till Marcus och barnen. Och efter det så blev det ett
besök på Mc Donalds för att mätta magarna.

Innan vi sedan traskade hemmåt så blev det att handla lite och då
köpte vi lite bröd att ge änderna vid vatteparken.

Att mata änderna det är någon Alexander också gillar skarpt!

Så ja det blev en heldag ute och vi skjussade hem Erik runt 19.00 tiden.


Här kommer det lite bilder från gårdagen:








Glöm inte bort att RÖSTA på mig som
ÅRETS UNGMAMMA BLOGGARE!!



Kommentarer
Postat av: Fröken M

Vilka små sötnosar du har ! Hoppas ni haft en bra helg =)

2010-08-08 @ 16:42:13
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej skriver för att du tidigare har röstat och blivit länkad på min blogg.

Min Sko klättrar på listorna. Och börjar närma sig finalplats.



Röstar du igen länkar jag dig igen + att jag delar min vinst om jag vinner

Kram Bitte



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/

Postat av: jennifer med i

tack så mycket :):) idag ska jag tälta med några vänner, självdå?:)

2010-08-08 @ 18:44:03
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0