Lördag

Skriver nu för imorgon bitti får jag inte gå upp hit och skriva för Marcus =)

Jag åker på hundutställning till Askersund imorgon bitti, vi åker redan vid 05.30 här ifrån
och varje gång jag går upp så där tidigt och sedan sätter mig vid datorn så vaknar barnen
och kan sedan inte somna om, så marcus har varit smått irreterad pga detta!

Så imorgon blir jag borta hela dagen och jag hoppas på fint och bra väder, helst inte för
varmt och inte för kallt.Och absolut inge regn!!

Sedan hoppas jag på lite tur och lycka så att de går vägen, men vi har dock inte hunnit träna alls
inför denna gång så ja de får gå som de går =/

Nervös är jag också, redan nu så imorgon kommer jag nog knappt kunna andas =/

Så  de blir snart läggdags för min del!!


Åter kommer imorgon kväll eller på måndag =)


Kom ihåg att RÖSTA på mig som ÅRETS UNGMAMMA BLOGGARE!!



Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du har en trevlig helg! =)

2010-08-14 @ 23:48:01
URL: http://ceciliav.com
Postat av: josefine

SVAR PÅ KOMMENTAR♥

ja, visst är det praktiskt för att det går så fort? :)

men läs gärna inlägget om mcdonalds och säg vad du tycker efter mina ord :)

2010-08-15 @ 16:14:03
URL: http://tthisisourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0