Helgen

Helgen for förbi mig som vanligt och nu sitter jag här och ögonen går i kors =)
Men det är helt ok för dagen idag ska vi inte klaga på!!

Det var dags för lite tävlingidag, en hundutställning och denna gång hade
Marcus och barnen bestämmt att dom också skulle med och kolla.
Det gav nog tur, för idag fixade vi det =)
Vi tog hem det tredje CERTET och han tog Championatet!!

Så nu är han CHAMPION! fy fan vad skönt =)
Jag själv vet inte vad jag sysslade med, var bra nära på att få möta backen i närbild =/
jaja mer om det i morgon för nu är det soffläge innan sängen får besök!


Men först vill jag på minna er som inte RÖSTAT än att göra det!!Det är enbart 3 dagar KVAR!!
Jag är NUMMER 5!!! =)

Sedan vill jag också påminna er som ej är medlem hos Buzzador att BLI det!! Super skoj och helt
enkelt den bästa sida som dom kommit på enligt mig! <3



Hur har eran helg varit??



Kommentarer
Postat av: Fitness by Leonora

sv; åh Grattis :D

Jag tror faktiskt jag är det, blev medlem för ett tag sen :P

2010-08-30 @ 06:32:23
URL: http://www.nattstad.se/leonorathorning
Postat av: Matilda - Livet som ung tvåbarnsmamma

vad kul, grattis!

2010-08-30 @ 10:10:52
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0