trött

Det har varit en tröttsam och lång dag detta så jag lovar er att jag berättar om denna dag imorgon, för just nu kämpar jag med att  hålla ögonen öppna =)

Alexander vaknar hela tiden och kommer upp men det är nog för dessa 3 herrar (Marcus, Oscar och Emil) inte kan spela nhl10 utan att väsnas. Dom låter fan värre än ett dagis och fast man säger till dom så verkar dom inte fatta mycket. Så just nu så kokar jag inombords.
Kanske skulle vi skippat att få Alexanders öron opererade för d¨å hörde han inte så mycket och då vaknade han inte fast dom väsnades så mycket. Men ja jag får väl sånna tankar bara för att jag är så FÖRBASKAT irreterad just nu....

Är det någon jävla fritidsgård här eller?? Dom har ingen tanke på hur Alexander mår nu?? Eller hur jävla TRÖTT jag är??  Nej sånnt där ser dom ej. Sånnt verkar dom ej bry sig om.  Just nu är jag less och trött på allt och alla!!


Nej nu blir det för negativt här så jag avslutar här och nu så får ni kika  in imorgon istället!

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0