Tack

Vill bara tacka min underbara älskling till sambo här hemma!! Jag blir knäpp på min blogg eller ja den kanske blir knäpp på mig med =) Men jag fattar verkligen inte mycket och jag hade lyckats få bort detta fält helt själv =) Men nu finns det här igen så nu kan jag länka,lägga in bilder osv osv !!!!

Men nu är ju klockan så mycket så det ger jag upp för idag kan jag lova.
Men jag ger inte upp hoppet om att få kunna ha en FIN blogg någon gång jag med. Vet ju lite hur jag vill ha det men man kan ju göra en massa saker har jag förstått!

Älsklingen har precis lyckats fixa till sin blogg lite och vilken förändring det blev.Den blev skit bra!!

Nja ska väl fixa lite nu och sedan ska jag sova!!

Höres imorgon alla underbara människor!! <3



Kommentarer
Postat av: Louise

allt bra idag :D?

2010-04-28 @ 00:32:32
URL: http://anythingbutsimple.blogg.se/
Postat av: macke

vi får väl fixa till din blogg sen med,,nu går vi o lägger oss va...

2010-04-28 @ 01:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0