Sista April

Nu sover barnen och jag tänkte bara skriva lite snabbt på ett ungefär hur denna dag/kväll kommer se ut för oss. Sen kommer det ju inte bli precis som jag skriver för det blir det aldrig =) Men på ett ungefär iallafall.
Barnen ska nu få sova sin middags lur och då ska jag små städa lite och plocka, sedan ska det packas eftersom barnen ska sova hos sina morföräldrar. Debut för Anton att sova borta.Får se hur Anton  och Mamma Linda fixar det =) Alexander har ju tjatat om Morfar och Traktor i stort sett sen igår så han blir det ju inga problem med =)
Vi ska handla och köpa in lite drickbart också. Ja de låter lite med det är så MYCKET att göra.
Och Marcus han slutade precis nu så han är hemma om ca. 1 timme ja kanske lite längre också.

Men sen då, jo vid 18-tiden spelar brage hemmamatch och den ska vi antagligen gå på, det beror på om det regnar eller inte. Sedan blir det grillning här hemma och lite gott att dricka till det. Sen blir det att umgås med vänner och spela lite spel, ja det lutar åt att det blir tunering på nhl10 =) 
Får se vilka som kommer, det är öppet hus för alla vänner iallafall!!

Jag ska dricka idag, ta en kall cider till maten osv. Ska ta de lungt med intaget av dryck iallafall eftersom jag är lättpåverkad och jag inte har druckit sedan augusti 2008. Men det ska nog gå bra hoppas jag =)

Nej men jag lär nog sätta lite fart om det ska hinnas med allt som borde hinnas med innan kvällen!!

En lista på saker som ska göras:

1.Städa
2.Packa till barnen
3.Handla mat
4.Systemet
5.Plocka och fixa
6.Duscha
7.Lämna barnen
8.Diska
9.Laga mat
10.Sy/laga kläder

Ja det är väl den listan som måste göras innan 18.00 så det är nog dags att sätta en jäkla fart!! Kan ju medela att en punkt är avklarad!!
1. Diska - Check

Får se om jag kan hinnas med att blogg minst en gång till igen sen och utöka listan emd checkade saker =)
Ha de göttans så länge och vore de så illa att jag ej hinner sitta med min dator något mer förens imorgon, ja då önskar jag er en trevlig dag/kväll på detta årets SISTA APRIL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0