onödig fakta

Tänkte skriva ner 3 saker här som jag tror ni inte vet om mig.Får se om ni visste eller inte =)

1. Jag var tjock/överviktig som litet barn,sedan blev jag smal så läkaren till och med påpekade att jag var TVUNGEN att gå upp i vikt.Och nu är jag tjock/överviktig igen.

2. Jag hette Eriksson i efternamn innan jag fick detta efternamn.

3. Jag har tvångstankar DAGLIGEN!



Fast dessa saker kanske ni redan visste. Hur privat är jag i bloggen??Hur mycket berättar jag??

Jag tror att jag är rätt så öppen med allt jag skriver,men vissa saker som är allt för privat det håller jag för mig själv!! Samtidigt som det är allvar så blandar jag i några matskedar ironi i det hela!! =)

Nej nu blir det natten för mig, så åter kommer imorgon!!

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0