Natta

Var in på bloggkoll och kikade runt lite
och till sist gick jag in  och kollade min
statistik över min blogg hur den går
och så vidare!
Och sedan jag blev medlem på
bloggtrafik så har jag MINST 
600 AKTIVA besökare om
DAGEN!!!!

Känns kul att det är några fler
som läser bloggen nu och det blir
roligare att skriva då.
Annars vet man att det bara
är dom som redan känner en
som läser och dom vet ju redan
allt om en. Ja om man bor
i en liten håla som här så känner
alla varandra och alla vet allt om alla.
Är det inte skitsnack man hört om
folket så är det sanningen.
men man hör alltid nått!

Men nu när det verkligen är mer
besök/trafik inne på bloggen,
då vill man ju fina till den lite.
Så nu ska jag försöka flörta mig in
hos underbara Erica om hon vill
hjälpa mig lite.
Hon kanske har lite tips på hur jag
skulle kunna ha det.

Försökte mig på att kolla om jag skulle
kunna fixa allt själv men att försöka läsa sig till
det och försöka se det på film. Nja det
hjälpte mig inte så mycket.
Blev typ bara mer fövirrad än vad jag
redan är inom detta!!

Det gäller bara att ha tid och ork.
Så hoppas hon vill,kan och har tid.
Hon kan ju SMINKA min blogg!!
=)

Nja nu börjar bli trött så då skriver jag bara
en massa strunt som vanligt.
Det känns som att det är så mycket jag
skulle kunna skriva om men allt blir bara
en jäkla smörja när man är trötter!

Men imorgon har jag mer tid eller ja tid vet
jag inte men jag får väl ta mig tid! =)
Har ju massa saker att försöka färdig
ställa här hemma också!
Men jag börjar alltid nya saker och
avslutar dom aldrig, därför har jag
miljoner saker att bollas med
varje dag!
Vissa roliga, vissa mindre roliga saker.


Nej nu ska jag läsa lite bloggar sedan ska
jag stänga av denna dator som har
fått jobbat hela dagen =)
Och sedan ska jag själv också
försöka sova några timmar innan
man ska upp och fixa barn,käka frukost
och lämna på dagis.

Visst är livet underbart!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0