Natt

Jo nu är det natter för mig ska liksom upp om
4 eller 5 timmar, Ja hej det är jag som är
Mamman som sover bara ett par få
timmar varje natt, trotts att båda barnen
oftat sover mellan 20.00- 08.00!!

Jag satt och kollade runt lite på
olika bloggar nyss och vad det
finns många olika super fina bloggar.
Jag är så TRÖTT på min blogg så
jag kan snart spy på den.
JAG vill också ha en FIN blogg!!

Jag vill inte ha det här tråkiga rosa temat
längre, jag vill ha andra färger och massa
bilder och text! Ja jag har lite små ideer.

Är det någon som har lite tips på vad man
kan ha som header??
Är det någon som är duktig på sånnt??

Jag är ju så oteknisk att jag inte fattar
något alls av sådant. Därför har det varit
samma tema sedna jag startade denna blogg.
Ja år 2006 blir då det!!

Nej nu ska jag slänga mig i sängen för
att få någon timmes sömn.
Ja om jag nu kan somna vill säga.
men jag ska väl säkert ligga vaken
tills klockan ringer imorgon bitti.

Jag ska försöka få tag på internet
på något vis imorgon under dagen
så att jag kan uppdatera lite om hur
allt går och har gått. JA kanske
ska man försöka blogga från mobilen igen??

God Natt På Er!!


Kommentarer
Postat av: Pian

Jag kan hjälpa dig :) Kram

2010-04-16 @ 01:33:12
URL: http://ruweni.blogg.se/
Postat av: emma.

Hej hej! Hoppas du får en bra dag :) Kram

2010-04-16 @ 12:03:23
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0