Märken

Idag när jag kom till dagiset för att hämta hem Alexander så sprang alla barnen runt som hysteriska små änder =) Men jag tänkte inte så mycket mer på det och gick in för att plocka ihop Alexanders grejer och ta med hans väska hem. Och när jag sedan kommer ut så kommer en av fröknarna fram och berättar att ALLA barnen som varit där  idag har varit OROLIGA och RASTLÖS. Trotts att dom varit ute hela dagen med MYCKET aktivitet så var det cirkus där inne ändå. Så alla barnen hade varit på varandra och slagits,knuffats,bitits,nyppts ja jag vet inte allt vad hon räknade upp. Berättade sedan att Alexander var en av dom som hade knuffats och puttats. Men han började inte förens han blev biten i armen =/ Så han har bit mäken på armen och det är inte 1 inte 2 utan 2 hela och 1 halft =/ ja stackars fröknar som jobbat ihjäl sig idag på att springa runt och rycka isär alla barnen.

Först fick jag inte ens kolla på Alexanders arm, sedan efter ett tag så fick jag kolla. Sen ännu senare när vi dammsög lite inne i hallen så visade han och så fejk grinade han =) Och då fick jag till och med ta kort!!

Nu tror jag att han glömmt det hela för efter det så har han varken pekat,sagt eller kollat på armen.

Jag som blev livrädd när dom började berätta att barnen ´hade varit i luven på varndra hela dagen. Fick liksom  scener upp spelat i huvudet hur Alexander typ hade slagit ner en efter en, och så var det tvärs om att det var han som fick lida mest...Jag tror det är mer skämmsigt att hämta sitt barn och att få veta att det barnet har bitit eller slagit ett annat barn under dagens gång. Så jag kunde faktist pussta ut på vägen hem!


Bitmärkerna på hans vänstra arm....

Får man en puss så blir det lite bättre =)

Kommentarer
Postat av: Fiia

Fy vad tråkigt att han blivit biten! men som sagt sånt händer ju...Fast det jag ville säga , (som jag sagt förut o som fler säkert har sagt ) FY FAAN vad söt alexander är !!!! :)

2010-04-29 @ 21:43:29
Postat av: linda

Ja det är lite tråkigt, men ja dom är ju bara i 2 års åldern alla på dagiset så sånnt händer ju. Tack så mycket, själv klart tycker jag det själv också!! =) Det var längesen jag såg någon bild på Hampus och Isabell.

2010-04-30 @ 00:27:22
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: fiia

Såklart du tycker det, inte många gånger man tycker att en pojk på 2 är perfekt på ALLA vis! med det är alexander - helt klart!! Önska jag såg honom mer än på bild. Kanske skulle tagit honom med mej hem då ;) Självklart tycker jag mina oxå är perfekta men även andras barn :D



Ja jag är super dålig på att lägga ut bilder , haha hinner liksom inte

2010-04-30 @ 14:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0