Maj

Ja nu är det Maj månad och jag ska inte skriva alls förmycket efter som jag är så trött och lite rund under fingrarna =)
Det är hockey på tvn och jag funderar alvarligt på att sova, ja min kropp vill ner och ligga i sängen  och bara sova, sova flera flera timmar!!!

Men vi var på fotbollsmatchen idag iallafall och brage  ledde med 2-0 men innan matchens slut så hann det bli 2-2 och ja själv känns det som bort kasstade pengar. Det var en dålig match kan dom inge mer än de där??

var även till affären och handlade och grillat,käkat har vi också hunnit med =)
Sen har vi  spelat nhl10 och jag ska vara påverkad hädan efter kan jag säga!! Har nog aldrig spelat så bra som idag..haha

jaja nu får vi se vad som händer och sker men jag orkar inte skriva mer...

Så jag önskar er en härlig och bra start på maj månad!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Jag mår bara bra, samma med djuren! :D

2010-05-01 @ 11:10:05
URL: http://emelieritar.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej, fin blogg :) lägga till varann på bloglovin? Vill gärna följa dig..

2010-05-01 @ 12:50:22
URL: http://lillmian.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0