Lördag

Känner mig väldigt osocial mot Marcus när jag sitter här och bloggar och kollar facebook, ja jag kommer ut där nu =) Så min kväll blev just räddad =)
Men Marcus verkar vara lika upptagen med hans dator också och han har ju inte precis sagt att han vill att jag ska göra han sällis i soffan.

Tänkte ta lite kort här uppe sen när ALLT är klart, för det blev heöt klart bättre nu.Och det känns faktist större och det är en underbar känsla.Jag skulle nog kunna flytta upp hit nu =) fast nackdelen med övervåningen är att det är så förbaskat varmt. Vi har alla fönster öppna och vi har takfläckten igång och ändå så  smälter jag nästan bort.
Skönt på vintern eftersom att det är ganska varmt här uppe då också men när man satt på alla elementen i lägenheten så stiger all värme upp så det är nog därför man fryser så mycket där nere.Eller är det bara jag som är en fryslort?

Tänkte kila ner och hämta lite ostbollar och coca-cola så klart!! Här ska det gottas!!! det är ju lördag och då får man ju det. det har min mamma sagt =) !!

Här kommer lite bilder på barnen under veckan dom varit sjuka.

Båda fick bada lite med far sin, fast Anton är mer intresserad av att hålla
koll på vad Marcus gör! Alexander orkade inte bada allt förlänge pga över 40
graders feber....



Så här har Alexander legat och kollat på Pettson&Findus hela dagarna...

Det gör ont i MITT hjärta att se min ÄLSKLING så här =(

Lite kul kan man ha när man får rida PÅLLE på PAPPA!!


SYSKONKÄRLEK!SYSKONKÄRLEK!SYSKONKÄRLEK!SYSKONKÄRLEK!SYSKONKÄRLEK!



SYSKONKÄRLEK!SYSKONKÄRLEK!SYSKONKÄRLEK!SYSKONKÄRLEK!SYSKONKÄRLEK!


Klicka här om du vill ha fler läsare till bloggen/hemsidan:
http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=holen666

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0