Film

Filmen vi såg i går kväll var rätt så bra tycker jag. Hos mig var det många tankar som  snurrade omkring när filmen väl var slut. Är det så i verkligheten också?Är det så olika? Ja vad vet man.....

Detta var filmen vi såg:

Brooklyn's Finest
(Action 2009)

Tre poliser med helt olika bakgrund, möts upp vid samma dödliga möteplats när de undersöker ett brott.

Ja det är tre olika poliser, på tre olika platser men ändå så nära varandra.Här får man se hur olika poliser kan vara och hur olika alla tänker. Det som slår mig mest är: Vad är Rätt eller Fel? Vilken handlar rätt hela tiden och vilken handlar fel hela tiden?  Finns det verkligen något rätt eller fel i denna film? Ja det får man nog ge svar på själv!!!
Absolut se värd enligt mig och lite kända ansikten är det med också.


Trevlig filmstund!!



Kommentarer
Postat av: felicia

Hej :)

Svara gärna på dagens fråga i min blogg. Har också en låt som jag känner igen as mycket men vet inte vart den kommer ifrån, du kasnke vet? :)

Kram

2010-04-26 @ 19:25:08
URL: http://feliiiciah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0