baka

Var som sagt iväg till jysk idag  och nu har vi beställt 2 st sängar.Vi får hämta dom på måndag och vi har en sådan tur att just dessa sängar är det extrapris på just på måndag och vi får dom för det priset, så vi tjänar  nästan 1500kr på det!! Nu ska man bara fixa till så att man kan betala dom på måndag, barnbidarget kommer ju inte förens på tisdagen...men ja det där löser sig nog. Orkar inte slösa massa energi åt att tänka och fixa runt det just nu, de är ju flera dagar dit!!

Har även tankat bilen,tvättat bilen och pumpat i luft i däcken så nu är det bara insidan som ska fixas och det hinns med det åxå!! Tyvärr så blev alexander lite ledsen i biltvätten men vi såg anledningen sen när vi kom hem. Hans fönster måste ha glipat lite för vattnet hade runnit in och droppat på han så hans ben och bilstol var lite BLÖTT!! hehe och vi som inte fattade nått alls just där i biltvätten, han som brukar sitta och skratta och ha jätte roligt åt det. Men ja han fick väl ocks¨en liten biltvätt då =)

Blev lite kina mat för oss idag när vi ändå var ute på vift, och det satt helt rätt kan jag LOVA...det var liksom inte igår som man åt kina mat!! Och Alexander pillra i sig lite han med =)

Sen blev det att kratta och fixa lite ute på gården, och alexander har hjälpt till som vanligt!! Min lilla hjälpreda här hemma!!

Nu väntar jag på att klockan där nere ska ringa för jag har bakat en KLADDKAKA!!Och den står i ugnen och blir kanon fin just nu. fick bara ett sådant sug efter något gott och sött och varför springa till affären och slösa massa pengar på chocklad och vi hade alla saker hemma så slängde ihop alla saker och in i ugnen...NU RINGDE KLOCKAN SÅ NU SKA JAG NJUTA AV KAKAN!!!


GOTT GOTT.....

Kommentarer
Postat av: Helen

Kos dere masse med kake :)

2010-04-15 @ 21:09:13
URL: http://www.mammapappabarn.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0