5 April 2010

Det är måndag och ny vecka, fast ja de är väl en söndag??humm ja nu har de varit massa röda dagar hit och dit så nu är jag riktigt vilsen på vad det är för dagar fram över =) haha gud vilka problem jag har..sånnt här kan jag sitta i timmtal och bara fundera och tänka över, det är sånna små saker som får mig att få Världens största problem! haha

Folket åkte hem runt 01-tiden i natt och Anton sov fram tills 08.30 imorse så jag var relativt pigg imorse, så det har bakas lite kärleksmums och det har tvättats 2 st fulla tvätt maskiner. Nu ska vi klä på oss, åka kolla lite på en lägenhet och sedan köpa lite mjölk.Sen åka till Amsberg för att hämta Alexander i Amsberg, och nu blev det så där brottom ock stressigt igen. Så nu lär jag avsluta så där pang på som vanligt =) men jag lovar att skriva senare!!

HA en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för lägenhet ??

2010-04-05 @ 15:41:05
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0