4 April 2010

Idag sover Alexander hos sina morföräldrar så var och lämnade han klockan 12.30 idag. sedan vid 16.00 så började alvaret!!Men Leksand fixade det och tog hem 3 viktiga poäng och det tackar vi för!!
Nu kommer det vara en kanon nervös och spännande match på tisdag som vi ska på. Detta är verkligen inte bra för hjärtat. Själv så har man fått sig ett nytt smeknamn nyss =)
GROGGMORSAN!! =)  Ja de är jag som springer och blandar grogg =)
Har besök av lite vänner här och ja jag har börjat med min fösrta grogg =) DE va göttans det, har väl hälften kvar men nu inväntar vi maten som snart anländer.För våra magar ropar efter mat!! Och ja jag lär äta innan jag tar någon mer klunk av min goda drink, känner mig redan berusad =) ahha vilket vekling jag blitt. Men så är de väl om man inte dricker alcohol varje dag..haha nja jag har väl inte druckit på fan ja 1 år mer än då...så ja alcoholen tar över min kropp på engång...

Här sitter jag och känner mig konstig efter ett halft glas, bredvid mig har jag massa grabbar som dricker MASSA!!! utan att visa NÅTT!! =)

Nu kom maten så nu tackar jag för mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0