29 April 2010

Idag så var det Marcus som gick iväg meed Alexander till dagiset så jag låg kvar i sängen med Anton medans han åt sin morgonvälling. Sedan låg vi kvar och myste och japp jag somnade och även Anton. Så klockan 11 gick vi upp, så nu är jag sur på mig själv. Redan vid 11-tiden har ju jag oftast hunnit gjort en massa saker, nu har jag inte gjort ett dugg och jag tror jag bara blev tröttare av att ligga och sova så där länge =/ Varför kunde jag bara inte gå upp?Jag vet ju att jag blir pigg ganska fort bara jag kommit upp på benen. Men nej idag ville inte min kropp det och därför får jag lida av det hela dagen.
Såg senare att jag fått ett sms och det var en påminnelse att det skulle komma någon från försäkringsbolaget hit och prata om vad vi har för möjligheter ocg fina erbjudanden hos dom eftersom vi varit kund så pass länge. Men hallå orka med en som ska sitta och prata om sådant när man är själv med båda barnen och det är just vid den tid punkten som båda brukar vara lite små griniga för dom vet inte om dom är trötta eller orkar vara vaken mer =/ Men jaja hoppas att den personen har förståelse hur det är, ja kanske har denne person barn själv. Man kna ju alltid hoppas för nu på slutet har mna märkt att sånna människor som ej har barn själva än dom förstår inte riktigt hur det är med att ha 2 st barn hemma hela dagarna.

Så ska väl försöka städa lite innan vi får besöket och sen får vi se vad som händer idag. Har inget bestämmt och det är ganska skönt faktist. Att vara ute och leka lite blir det nog absulot för Alexander vill ju inte precis gå in när man kommer hem efter dagiset =) Han kommer bli en riktig ute människa!! Han kanske blir en nudist? Han vill ju hellst inte ha några kläder på sig alls och bara springa nakenfis hela tiden så ja de låter lovande =)

Just nu duschar Marcus för han ska och jobba sen och kommer hem efter 21-tiden ikväll, Anton han åker race med sin gåstol och bara pratar på! Ja pratar på sitt språk gör han, man fattar inget =) Men kul att höra iallafall....
Han sa föresten MAMMA här om dagen, men nu är det mest NEJ NEJ NEJ...haha

Nej ska väl sätta litev fart på dessa ben och Anton ska ha mat han stackarn, det kanske är det han säger =)

Men åter kommer senare när det finns tid till det!

Ha de göttans så länge!!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Men va?? Pratar han redan:O:O Häftigt. Alicia bubblar lite bara. En väldigt tyst tjej är de.



Tack så mycket:) Ska göra utmaningen idag ellewr imon:)

Kram på er

2010-04-29 @ 20:19:28
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0